Maatregelen covid-19 (Coronavirus)

De gezondheid en veiligheid van onze passagiers en chauffeurs hebben bij ons de hoogste prioriteit. Met het openen van de economie zijn ook de maatregelen verder aangepast. Om er voor te zorgen dat TCA een uitstekende manier van reizen blijft, heeft TCA de volgende maatregelen genomen naast de algemeen geldende hygiƫne maatregelen:

  • Bij aanvraag van een rit vraagt onze centralist of de chauffeur of u corona gerelateerde klachten heeft (conform de richtlijnen van het RIVM)
  • Taxi’s zijn uitgerust met een fysieke afscherming als de afstand van 1.5m niet mogelijk is
  • Wanneer een scherm niet mogelijk is dan draagt de chauffeurs een chirurgisch mondkapje en dienen de passagiers met een niet-medisch mondkapje te reizen
  • Indien er meerdere passagiers vervoerd moeten worden waarbij de 1.5m afstand niet in acht genomen kan worden tussen passagiers onderling, dan verzoeken wij de passagiers om met een niet-medisch mondkapje te reizen
  • Uiteraard maken onze chauffeurs tussen de ritten door hun voertuig schoon (denk hierbij aan de contactpunten in het voertuig zoals deurgreep, armleuning. veiligheidsgordel, pinapparatuur en handgreep worden extra schoongemaakt)

Dit is een kleine greep uit de maatregelen, voor het complete overzicht verwijzen wij u naar de volgende pagina op onze site:

https://www.tcataxi.nl/covid-19/

kijk voor meer informatie rondom de symptomen en algemene preventie maatregelen op de website van het RIVM

Sluit venster
Boek een taxi
Bel ons
Sluit

Klachtenformulier

Mocht u onder andere niet tevreden zijn over onze taxi diensten/chauffeur(s), dan kunt u dit kenbaar maken door het klachtenformulier in te vullen.

Wij verzoeken u in de omschrijving ook het datum & tijdstip bij te vermelden van de dag dat de incident heeft plaatsgevonden.

 

 

Klachtenformulier

  • Toegestane bestandstypen: jpg, gif, png, pdf.
    toegestaan : JPG, GIF, PNG, PDF
  • Beschrijf uw klacht in de tekstvak. Wij verzoeken u ook om de datum & tijdstip er bij te vermelden.