Organisatie

Callcenter medewerker (Oproepbasis)

Bij Taxicentrale Amsterdam (TCA) werken is leuk en uitdagend. Maandelijks verzorgen wij de uitgifte van meer dan 100.000 taxiritten aan onze aangesloten taxiondernemers. Wij voorzien de stad Amsterdam dag en nacht van veilig en betrouwbaar taxivervoer

Wij zoeken een Callcenter medewerker op oproepbasis (avond/nacht/weekend) om ons team te versterken.

Als oproep-callcentermedewerker versterk je ons vaste callcenterteam tijdens evenementen, festivals, feestdagen en bij verzuim en verlof van het vaste team. Je werkrooster is meestal een maand van tevoren bekend maar je kunt ook ad hoc opgeroepen worden.

In deze rol vervul je een belangrijke rol in het hart van ons bedrijf. Je fungeert als een schakel tussen de taxireizigers en de bij ons aangesloten taxiondernemers.

Wat je gaat doen

  • Je beantwoordt veelzijdige reizigersvragen over onze producten, diensten, bestel- en betalingsmogelijkheden zowel telefonisch als per mail
  • Berekent de ritprijs en voert de ritbestellingen en ritreserveringen in het ritbemiddelingssysteem
  • Registreert eventuele klachten
  • Bedient ons fleet management systeem
  • Beantwoordt vragen van de chauffeurs m.b.t het uitvoeren van de ritten

Je maakt een succes van je werk door goed te luisteren, de exacte behoefte achter elke vraag te achterhalen en daar de beste oplossing voor te bieden. Taxichauffeurs en hun klanten zijn essentieel voor TCA. Je zorgt dat je snel alle aspecten van onze diensten leert kennen zodat je als allround callcenter medewerker onze taxiondernemers en hun klanten uitmuntende service kunt bieden.

Voel je je betrokken bij de reizigers in de stad Amsterdam en zit dienstverlening in je bloed, spreek en schrijf je daarnaast perfect Nederlands en Engels en kun je snel schakelen? Dan is dit je kans om dag en nacht een topprestatie neer te zetten.

Ben je minimaal 16 uur in de week beschikbaar en ben je bereid om zowel overdag als in de nacht en in het weekend te werken dan nodigen we je van harte uit om ons team te komen versterken.

Wat wij bieden:

  • Betaalde trainingsdagen
  • Marktconform salaris
  • 13e maand regeling
  • Continue coaching en ontwikkeling
  • Mogelijkheid om je werktijden in overleg te bepalen
  • Reiskostenvergoeding
  • Pensioenregeling
  • Diverse collectieve verzekeringen

Wat wij vragen:

  • MBO+ werk- en denkniveau
  • Klantgericht en gastvrij
  • Zelfstandig
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • Ervaring als (callcenter)/klantenservicemedewerker is een pre
  • Makkelijk kunnen schakelen tussen verschillende taken
  • Beschikbaarheid van minimaal 24 uur per week en inzetbaar in de avond, nacht en in het weekend. Contactcenter is 24/7 uur geopend
  • In bezit van eigen vervoer i.v.m. de wisseldiensten
  • Stratenkennis van Amsterdam is een pre
  • Geen gepland verlof t/m december 2017

Over TCA

TCA is een dienstverlenend bedrijf op het gebied van personenvervoer. Maandelijks bemiddelen wij ruim 200.000 taxiritaanvragen voor onze aangesloten taxiondernemers. Werken bij Taxicentrale Amsterdam is leuk en uitdagend. Wij voorzien de stad Amsterdam dag en nacht van veilig en betrouwbaar taxivervoer. De sfeer is informeel en prettig en de communicatielijnen zijn kort. Wij bieden veel vrijheid en stimuleren het nemen van initiatieven en verantwoordelijkheid voor je bijdrage aan het team.  

De reactietermijn sluit op 15 september 2017.

Solliciteren

Solliciteren
Aanhef:*
Ik beschik over eigen vervoer:*
Ik ben bereid om in het weekend en 's nachts te werken:*
Ik ben woonachtig in Amsterdam of woon in een straal van 10 km van Amsterdam Zuidoost:*

* verplichte velden