Organisatie

Allround klantenservice-medewerker (Oproepbasis)

Bij Taxicentrale Amsterdam (TCA) werken is leuk en uitdagend. Maandelijks verzorgen wij de uitgifte van meer dan 100.000 taxiritten aan onze aangesloten taxiondernemers. Wij voorzien de stad Amsterdam dag en nacht van veilig en betrouwbaar taxivervoer

Wij zoeken een Allround klantenservice-medewerker op oproepbasis om ons team te versterken.

De klantenservice-medewerker vervult een belangrijke rol in het hart van ons bedrijf. In deze rol fungeer je als schakel tussen de taxireizigers en de bij ons aangesloten taxiondernemers.

Wat je gaat doen

  • Je beantwoordt veelzijdige reizigersvragen over onze producten, diensten, bestel- en betalingsmogelijkheden zowel telefonisch als per mail
  • Maakt offertes en plaatst ritbestellingen en ritreserveringen
  • Registreert eventuele klachten
  • Bedient ons fleet management systeem
  • Beantwoordt vragen van de chauffeurs m.b.t het uitvoeren van de ritten

Je maakt een succes van je werk door goed te luisteren, de exacte behoefte achter elke vraag te achterhalen en daar de beste oplossing voor te bieden. Taxichauffeurs en hun klanten zijn essentieel voor TCA. Je zorgt dat je snel alle aspecten van onze diensten leert kennen, zodat je als allround klantenservice-medewerker onze taxiondernemers en hun klanten uitmuntende service kunt bieden.

Voel je je betrokken bij de reizigers in de stad Amsterdam en zit dienstverlening in je bloed, spreek en schrijf je daarnaast perfect Nederlands en Engels en kun je snel schakelen? Dan is dit je kans om dag en nacht een topprestatie neer te zetten.

Ben je minimaal 16 uur in de week beschikbaar en ben je bereid om naast overdag ook in de nacht en in het weekend te werken? Dan nodigen we je van harte uit om ons team te komen versterken.

Wat wij bieden:

  • Betaalde trainingsdagen
  • Marktconform salaris
  • 13e maand regeling
  • Continue coaching en ontwikkeling
  • Mogelijkheid om je werktijden in overleg te bepalen
  • Reiskostenvergoeding
  • Pensioenregeling
  • Diverse collectieve verzekeringen

Wat wij vragen:

  • MBO+ werk- en denkniveau
  • Klantgerichte en gastvrije houding
  • Zelfstandigheid
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • Ervaring als (callcenter)/klantenservicemedewerker is een pre
  • Makkelijk kunnen schakelen tussen verschillende taken
  • Beschikbaarheid van minimaal 16 uur per week en inzetbaar in de avond, nacht en in het weekend. Het contactcenter is 24/7 geopend
  • In bezit van eigen vervoer i.v.m. de wisseldiensten
  • Stratenkennis van Amsterdam is een prĂ©
  • Geen gepland verlof in juli, augustus en september

Over TCA

TCA is een dienstverlenend bedrijf op het gebied van personenvervoer. Maandelijks bemiddelen wij ruim 100.000 taxiritaanvragen voor onze aangesloten taxiondernemers.

Werken bij Taxicentrale Amsterdam is leuk en uitdagend. Wij voorzien de stad Amsterdam dag en nacht van veilig en betrouwbaar taxivervoer.

De sfeer is informeel en prettig en de communicatielijnen zijn kort. Wij bieden veel vrijheid en stimuleren het nemen van initiatieven en verantwoordelijkheid voor je bijdrage aan het team.  

De reactietermijn sluit op 30 juni 2017.

Solliciteren

Solliciteren
Aanhef:*
Ik beschik over eigen vervoer:*
Ik ben bereid om in het weekend en 's nachts te werken:*
Ik ben woonachtig in Amsterdam of woon in een straal van 10 km van Amsterdam Zuidoost:*

* verplichte velden